5denní proteinová dieta

Krátká dieta na 5 dní, která má viditelné výsledky a nění nijak drastická. Zní vám to jako nesmysl? Nejspíše ano, ale věřte, že přesně taková je 5denní proteinová dieta.

Rychlá dieta bez hladovění

5denní proteinová dieta je založena na rychlém odbourávání tuků během ketózy. Dieta je ketogenní a tělo přijímá vysoce kvalitní bílkoviny spolu se sníženým přísunem sacharidů a tuků a energie pod 850 kcal za den. Protože se bílkoviny rychle spotřebují, tak tělo začne brát energii z tukových zásob a žádné nové nevytváří.

A protože během diety tělu dodáváme dostatek bílkovin, tak se nestane, že by se během ketózy přeměňovala i svalová hmota. Energie se bere výhradně z tukových zásob.

A hlad rozhodně mít nebudete. Proteinová dieta je založena na 4 porcích denně. Navíc se během ketózy produkují ketony, které v mozku blokují pocit hladu a navíc navozují pocit dobré nálady. Hubnete tedy bez kručení v břiše a ještě vesele.

Jde to i bez výživového poradce

Výhodou této 5denní proteinové diety je přededvším fakt, že v lékárnách a na internetu jsou dostupné připravené balíčky. Nemusíte tedy shánět žádné suroviny, nebo si nechávat sestavit jídelníček od specialistů na výživu.

A rozhodně nebudete strádat ani po stránce minerálů, vitamínů či stopových prvků. Kvalitní balíčky pro proteinovou dietu jsou nutričně vyvážené a zároveň chutné.

Jojo efektu se nebojte

Velkým problémem klasických redukčních diet bývá jojo efekt. Ten se objevuje záhy po skončení diety a zvýšení přísunu potravy. Tělo reaguje na úbytek tukových zásob, ale také na ztrátu svalové hmoty. Aby tomu do budoucna předešlo, rychle nabere více zásob. Není tedy nic neobvyklého, že lidé nějaké to kilo po dietě paradoxně přiberou.

Toho se však s proteinovou dietou bát nemusíte. Jejím cílem je, abyste byli zasyceni a nehladověli, zároveň však zrychluje váš bazální metabolismus. Výsledkem je snížený poměr tuků ke svalové hmotě.

Napsat komentář