30 Day Shred: 30 minut denně a kila jsou pryč!

Léto je za dveřmi a my už konečně můžeme uklidit teplé bundy a šály. Přichází doba sukní, plavek a topů. Ouha! Své nejoblíbenější kraťasy nedopnete? A ta báječná sukně z loňska se záhadně srazila? Marně ve své paměti hledáte, kde se stala chyba. Ať už se stala kdekoliv, řešení je nasnadě… Nový cvičební program 30 Day Shred s Jillian Michaels vás zaručeně dostane do formy!

Jill stačí pouze 30 dní k tomu, aby vás dostala zpět do formy a vy jste mohla vyběhnout z domu bez zbytečných výčitek ohledně kil navíc. Věřte, že se za vaší vysportovanou postavou otočí téměř každý. Pryč se zbytečným mluvením, obujte si sálovky, sežeňte dvě činky, podložku a notebook a začněte!

Program je postaven do třech desetidenních levelů. Nedá se říci, že se obtížnost zvyšuje, avšak každý level je zkrátka jiný a zatěžuje rozdílné partie. Důležité však je, že každých 30 min. (jeden trénink) je rozdělen do podoby kruhového tréninku, což vám pomůže udržet tepovou frekvenci ve vhodném rozmezí (pro spalování). Během půl hodiny projedete společně s Jill tento kruháč třikrát: zahřátí se, síla, fyzická kondice a břicho; síla, fyzička, břicho; síla, fyzička, břicho a protažení.

Tím, že cvičební plán je postaven na střídání těchto třech části dochází ke spalování tuků a zároveň nárůstu svalové hmoty. Pro naprosté začátečníky, kteří nejsou zvyklí na fyzickou aktivitu, může být začátek těžký, ale sami uvidíte, že po třech dnech se budete cítit lépe. Po překonání počátečních bolavých svalů, o kterých jste předtím neměla ani potuchy, se na vaši půlhodinku začnete i těšit, k čemuž přispěje i bezprostřednost Jill, její dobrá nálada a neustálé povzbuzování! Kdyby se přeci jen naskytly zdravotní problémy, je vhodné poradit se s lékařem nebo si dát pauzu. Jillian u každého cviku varuje před špatným provedením cviku, což následně může vést ke zranění, proto pozor na to. Nemusíte se bát, že je to nad vaši úroveň, společně s Jill ve videu cvičí její dvě kolegyně, které předvádí lehčí a těžší variantu každého cviku.

Obrovským plusem je možnost cvičení doma v jakkoukoliv denní hodinu. Není nutné řešit, jestli stihnete do fitka dojet do deseti minut nebo přijdete o protažení. Cvičení je též vhodné pro maminky na mateřské dovolené, poněvadž se mohou časově přizpůsobit potřebám svých ratolestí. Avšak možná tato výhoda může být pro některou z nás strašákem. Pokud víte, že se do cvičení nepřemluvíte, v dnešní době tento 30 denní program nabízí i fitness-studia pod vedením lektorky. Co si ale budeme povídat… Už na nás koukají ostatní, je to o něco víc časově náročné, a už to není zadarmo.

Cvičení najdete na YouTube kanálu, kde se také můžete podívat na výsledky žen, které už se s tím porvaly. Výsledky rozhodně stojí za shlédnutí a mohou pro vás být dobrou motivací. Ať žijí kraťasy a sukně nad kolena!

Napsat komentář