Cviky pro zdravé žíly

Jedním z problémů dnešní doby jsou sedavá zaměstnání. Někteří lidé jsou schopni celé dny sedět od rána až do večera u počítače a pohybu mají málo. Problémy u takovéhoto způsobu práce na sebe nenechají dlouho čekat.

A co nepříjemnějšího je pro ženy než křečové žíly. Přitom se jim dá poměrně snadno vyvarovat. Stačí ovládnout jednoduchá cvičení pro zdravé žíly a je to.

První trik spočívá v tom, že nohy, které máte stále skrčené pod stolem napneme a poté střídavě propínáme špičku-patu. Toto byste měli provádět několikrát denně ideálně po 15 minutách.

A teď něco o zásadách sezení. Rozhodně nesedět se zkříženýma nohama! No a pokud si můžete vybrat, tak ani u topení. Teplo rozšiřuje cévy a je tím ztížen odtok žilní krve.

Ideální je také dát si občas nohy na stůl. Pokud jste v pozici nadřízeného, pak to jistě není problém. V případě, že takovou možnost nemáte kdykoli se rozhodnete, pak využijte těch chvílí, kdy si to dovolit můžete, je to pro vaše zdraví.

Napsat komentář